hmm...förvånad? njaaee...

    2009-03-25 / 21:08:08 Publicerat i Allmänt  

hihi! jag är hopplös...
det blev ingen tvätt idag, flyttade tiden till helgen istället, ska ju ändå jobba då så varför inte tvätta oxå? :P
istället har det blivit en lång promenad, sen hem och färga håret, för det blev aldrig av när jag va uppe i linköping...
va så mycket annat som va mycket roligare då... ;)

svårt att ta en bild, får försöka igen imorgon när det är bättre ljus..




jag tänkte hoppa i säng relativt snart...sov inte alls bra inatt...
hade hemska drömmar och det tog halva morgonen innan jag va människa igen...
skumt! jag brukar aldrig ens komma ihåg mina drömmar... = /

jag drömde bl.a. att jag fått cancer, kunde riktigt känna hur alla undersökningarna gick till och hur ångesten kändes över att behöva berätta för alla nära och kära...
även om jag visste att det va en dröm mådde jag illa som fan imorse och tydligen märktes det att inte allt va som det skulle för när jag kom till jobb va det flera stycken som fråga hur det va med mej osv...

well well...en dröm va det bara och nu känns allt bra igen! :D
förutom att jag är trött som en lusapa...så natti natti!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0