då va det söndag igen :(

    2009-03-01 / 19:49:30 Publicerat i Allmänt  

shit va man vänjer sej snabbt, känns så sjukt tomt i lägenheten nu...
vilken tur att man har fullt upp hela veckan så man slipper deppa ihop totalt!

men helgen har varit helt underbart mysig...som vanligt! ;)
vetitusan hur jag ska överleva över en månad bara...
för det är så länge jag måste vänta tills nästa gång...

i fredes va det jobb, sen hem...där sötnosen väntade! =)
lite mys sen va det dax för shopping...
ikea där det blev lite lakan, lampor och lite annat...
hittade tyvärr inget tyg jag fastnade för så kuddarna jag tänkt sy får nog vänta ett tag...

hämtade ut lite paket oxå med kläder jag beställt...
jag är sjuk men när jag gillar nåt så händer det att jag köper massor av den i olika färg...
denna blusen har du väl sett förr? ;)






me like turkos! :D

 

det blev lite sushi innan vi gick hem...
va på det stället och åt med syrran i onsdags och då ville jag inte ha nån bit med omelett...
hann inte mer än in på stället i fredes så pekar han på mej och säger: "ingen omelett!!"
haha! härlig kille det där! :D

älskling kollade på nåt på teve, minns inte vad...
jag blev lite uttråkad och märkte att det va roligare att "rita" på hans rygg än att kolla teve...



haha! kunde inte låta bli att ta en bild där... :P
vi låg båda utslagna efter maten...
ibland är det rätt skönt att man har två soffor man kan slappa i...



inte lika kul när det är tvärtom och man vaknar av att man blir fotad...
inte okej!! :P



igår försökte jag mej på att göra lite lasagne...
blev faktiskt riktigt gott...
båda åt bauta portioner och det är alltid ett gott betyg! =)
vet att det blev lite mycket mat nu men när man håller igen i veckan och sen kan "synda" på helgen så är det sååå mycket godare...
som idag, det blev kyckling med ugnsrostade rotfrukter med hemmagjord vitlökssås...
gooott! =)
sweetie fick med sej det som blev över så han kan ha det på jöbbet imorgon...
så antar att det va gott... =)





usch...känner mej smådeppig nu...
saaaaaknar!!
men det går nog snart över...
är väl som dom sa på djursjukhuset som vi råkade se nu i helgen, att det är mycket bättre att va den som åker iväg än att va den som blir lämnad...
haha! det va rätt sjukt ändå när vi kollade på det...
det handlade om en ful hund som hade problem med levern och jag bara: "usch! en sån ful hade min lärare på komvux"
och så visade dom ägaren...det va han!! oops!

men men....bara att skärpa ihop sej så blir det snart bättre!!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Sicken myshelg ni haft då :P Men undrar vad han säger om den bilden hehehe. Och du e lika söt som vanligt =)

2009-03-01 @ 20:05:23
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: xSessan

Svar: Hihi, så du oxå kan photoshoppa bananer till bebisar? xD

2009-03-01 @ 20:14:52
URL: http://xsessan.blogg.se/
Postat av: xSessan

Svar: Haha :D

2009-03-01 @ 20:24:32
URL: http://xsessan.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Hej :) bloggdesign nr 28 är fortfarande ledig, så den kan bli din. Så knåpa ihop en mail till mig och skicka :)

2009-03-01 @ 20:38:39
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: anders

flinar..han säger att de är lugnt med den bilden! ;D o att de var en väldigt mysig helg!! som vanligt :D

2009-03-01 @ 20:46:36
Postat av: Madde

Kikar förbi, hoppas allt är bra med dej & Lina! Kramar

2009-03-07 @ 21:42:23
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0