då va denna helg slut!

    2009-03-08 / 20:49:57 Publicerat i Allmänt  


då har lillfesen åkt hem och man sitter här med en stökig lägenhet...
yaay! :P

orkar inte skriva så mycket om igår så tänkte lägga ut massa bilder istället...
lugnt va? =)

det va fullt med poliser och demonstranter i hela stan...
jag skulle möta syrran på gustaf vid ett...
smart tid när det va mitt i demonstrationen...haha!

efter att vi hade ätit mat och kollat på folk så stack vi till systembolaget...
det är så fult när man ska in på det som ligger på hansa, man måste stå i en lång kö och vänta mellan två svarta band, alla som handlar går förbi och skrattar...helskumt!





sen stack vi hem och snacka lite skit innan det va dax att duscha, sminka, dricka och få upp humöret innan konserten! =)






konserten va riktigt bra, fastän jag stod och frös en hel del...
sen när det va kanske fem minuter kvar började jag svettas och svettas mer och mer...
tillslut fick jag lock för öronen och det flimrade för ögonen...
jätteläskigt va det!
var tvungen att gå ut och dricka och få lite frisk luft...
där fick man för att man stod och skratta åt dom andra mupparna som fick hjälp av sjukvårdarna... :P
men allt som allt va det en riktigt bra konsert! =)



sen skulle vi ta oss till centralen...
det tog några timmar för vi gick sjukt vilse!
jävla lund där det inte finns några skyltar eller nåt sånt...
vi kände oss som griniga ungar tillslut...




men hem kom vi och ovänner blev vi aldrig!
och det, gott folk, är en sensation!! :D



Kommentarer
Postat av: C

haha ni är inte dom enda som tappat bort sig i lund! det är en hinderbana utan dess like

2009-03-08 @ 23:30:54
URL: http://shicaca.blogg.se/
Postat av: ninja

trodde lillfesen va smeknamnet på din kille ^^ haha

2009-03-09 @ 00:22:22
Postat av: sofie

hahaha! är väl inge snällt å kalla sin kille lillfesen? :P

2009-03-09 @ 09:08:54
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha det där sista garvade jag åt... "....och ovänner blev vi aldrig! och det, gott folk, är en sensation!! :D" Låter som mig och Åsa muhahahaha

2009-03-10 @ 00:25:27
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Jonas

Volbeat är alltid grymma live =)

En bragd att gå vilse i Lund ;)

2009-03-11 @ 00:12:15
URL: http://jonasperre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0