tråååkigt

    2009-06-16 / 17:40:23 Publicerat i Allmänt  


jag är banne mej inte gjord för att gå upp klockan fem...
är helt slut när jag kommer hem från jobbet...
att sen behöva tvätta hela kvällen är döööden!!
jag tycker verkligen att det är sååå tråkigt...
men men, är väl bara att bita ihop antar jag så slipper man det på ett tag...



denna lilla luringen hoppade ut från min nacke imorse...
den lille rackaren! :P



varför känns det som att en del dagar bara är emot en?
vad man än säger, vad man än gör så blir det fel...
ingenting känns roligt!
har en massa att se fram emot men ändå så får jag kämpa för att ens få fram ett leende...
blöö!




om man lurar sej själv att det är roligt att tvätta, blir det roligare då?!



Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad fin tröja du har på bilderna. var har du hittat den?? ;)



ska byta jobb igen.. 5 st ska få gå från oxie o jag va en av dom :(

2009-06-16 @ 18:34:12
URL: http://mammatille.blogg.se/
Postat av: Baktanten

Hehe nästa gång tvättar jag åt dig! Punkt slut! =D Åh london! Fan va kul!! Hoppas jag får ett MMS på Big Ben då hihi! Så jag kan bli lite mer avis menar jag! Och du... ingen är gjord för att gå upp kl. 5. Jo såna som min pappa hahaha och bönder!

2009-06-16 @ 23:04:56
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0