sjukt obehagligt!

    2009-06-24 / 05:41:00 Publicerat i Allmänt  

usch!!
jag hörde precis min granne bli överfallen!

klockan ringde fem över fem och jag tog ut mina öronproppar...
då hör jag någon skrika "stopp!! stanna!!"
låter som min granne som bor mittemot, men hon har väl ingen hund...?
då skriker hon "stanna!!" igen...
då hör jag en mansröst, han låter äldre och pratar bara engelska...
"what? don't you remember me?"
"stanna där!"
"come on!"
"stanna!!"
"don't you remember me?"
"varför följer du efter mej?"
"what?"
"förstår du svenska?"
"a little"
"varför står du utanför min dörr?! du förföljer mej!!"
"don't you remember? we have met before!"
"du måste ta fel! gå härifrån"
"don't you remember?"
"stanna där!! sluta!!"

så håller dom på ett tag och han verkar försöka ta sej in genom porten...
sen hör man dörren slå igen och jag andas ut för jag tror hon kommit in oskadd...
sen hör jag henne skrika i trappen...

"släpp mej!!!
"sluta!!"
"hjääälp!!"

sen hörs en stor duns...
jag har nog aldrig hoppat upp ur sängen snabbare och fått på mej kläderna på mindre än en sekund...
jag tittar ut i trappen och ser då henne låsa upp dörren och springa in och utanför hörs en bil köra iväg med en rivstart...

så läskigt!!
hoppas allt är okej med henne och tur att det inte hände nåt värre...
får mej att tänka på alla gånger man gått själv hem vid denna tiden, ofta halvlullig och inte alls kapabel till att skydda sej själv....
fy tusan!! :(



Kommentarer
Postat av: Caroline

Shiiiit jag hade dött!! Samtidigt som man vill ut och bara hjälpa till och fråga så allt e ok så samtidigt vill man inte blnda sig. I dagens samhälle kan man DÖ bara för att man vill göra en så oskyldig sak som att fråga om allt e just - OK. GÅ ALDRIG HEM SÅ SENT PÅ NATTEN IGEN!!!!!! THAT'S AN ORDER!!

2009-06-24 @ 08:53:07
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

hahaha!

så vaddå? ska jag stanna ute då? :P

2009-06-24 @ 09:03:35
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Åsa

Näää.ring Carro så kommer hon o möter dig!! ;) skämt å sido. Sånt där e hemskt.. jag hade nog sprungit ut o gett han e käftsmäll.. :/ ... med wokpannan..

2009-06-24 @ 10:42:52
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com
Postat av: ninja

jag hade lätt sprungit ut direkt, jävla äckel människor, dem ska fan ha stryk

2009-06-24 @ 11:49:43
Postat av: Susanne

Det borde införas dödsstraff för sådana idioter.

2009-06-24 @ 16:09:04
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0