myshelg utan dess like! =)

    2009-06-01 / 23:44:58 Publicerat i Allmänt  
varför känns det alltid så tomt och ensamt när man haft en helt underbar helg?
dumt!
i fredes blev det mest mys med sötnosen och städning av lägenheten...
i lördes morse kom syster lite tidigare för att hjälpa till med håret som jag aldrig får till själv, sen kom resten av härliga släkten! :D
jag lägger in bilder på det jag fick imorgon...


först ut, en ful bild på en dryg sofie! =)



mamma, anders och lina...
något va visst roligt! =)





morfis tyckte vi kunde spela lite wii...



så det va bara till att lyda! ;)



fick först visa gamlingarna hur det skulle gå till...




blev många skratt kan jag lova! =)


snyyyggt! ;)




man måste va koncentrerad! ;)

mamma sög på att nicka bollar! ;)

sen va det meningen att jag, lillfesen och sötnos skulle ut och dricka lite öl...
men vi somna på soffan alla tre...
pinsamt!! :P
men det positiva med det va att vi inte va det minsta bakis på söndagen! :D
vi låg ett bra tag och götta oss i pildammsparken...









sen tog vi oss hem för att grilla på innergården...
tänkte jag skulle testa den där varma salladen vi blev bjudna på i linköping...
blev rätt gott om jag får säga det själv...




sen märkte vi att aj aj aj va vi bränt oss!! :(

vissa mer än andra! ;)

så idag blev det tyvärr inget mys i solen :(
men i lyckades att ta oss ut till netonnet så jag kunde köpa mej en kamera...
sen köpte vi lite god mat och la oss i folkets park...
där träffades vi goe lotta och söta victor!!
hoppas det va kul att åka karusell! ;)


nu har sötnosen åkt hem och här är sjuuukt tomt...
det kommer bli tre långa veckor tills vi ses igen...
men men...inte mycket att göra åt saken...

nu ropar sängen på mej...
ses imorgon!! :D



Kommentarer
Postat av: anders

hehe..faen så röd jag var!!! :D men tack sötnos för en underbar helg!! puss puss!!

2009-06-02 @ 14:39:17
Postat av: sofie

förstår du nu varför jag ville du skulle smörja in dej? :P

tack själv, babe!!

2009-06-02 @ 15:45:47
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej gumman! Jaaaa, det var jätteskoj att åka årets första karusell! Blev bara så besviken att ni hade gått när vi kom tebax....

Vi kan väl ta en tur i parken tillsammans en dag? Det hade både jag och Victor gillat. Kram po daj!

2009-06-02 @ 22:09:02
URL: http://happylotta.blogspot.com
Postat av: Baktanten

Guuuud vad fin du var på det första kortet då!! Och det du skrev om hur du såg ut på alla kort?? Var då?! Du har skev syn fröken SÅFI! Din morfar e så gooooo!! God tårta ni hade då!! sugen Low Carb månne?? hahaha

2009-06-02 @ 23:47:51
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0