kunde blivit platt...

    2009-06-04 / 21:48:15 Publicerat i Allmänt  


fick lite post idag!
sånt gillas! ;)


lillfesen va sugen på sushi så så fick det bli! ;)
och det va gooott!

men tycker allt att hon va lite kass på det där med att äta med pinnar!


sen blev vi sugna på lite frisk luft så vi tog oss ut på landet...
men där hände en tragedi!!
lina trampade på en hare!?
hur normalt är det?


masken finns precis överallt!

sötgobbe! =)


köpte en snygg klänning! =)
eller...
den kommer va snygg när jag gått ner några kilo... ;)


nu slipper man se min fula tatuering! :P
turkost, vad annars?


vi va ute på netonnet för att lämna tillbaks min kamera...
medans jag va inne så va lina utanför och FÖRSTÖRDE mina favvosolglasögon!!!!
vet inte hur jag kommer kunna smälta det här...
känns som jag amputerat en kroppsdel!! :(
fick ett par nya men neeej!
me not happy!


fina blommorna vi plocka livar upp lite...men bara lite!! :P



Kommentarer
Postat av: Baktanten

Aww förstörde hon dina glasses?? =) Usch då! Ja jo jag menade allvar med toan haha. Usch det e så growse ju :P Fina blommor =D

2009-06-04 @ 22:02:00
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

hade hon inte varit meine schwester så hade hon varit dödens lammunge!! >:(

2009-06-04 @ 22:04:19
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Natasha

Det såg riktigt gott ut!

2009-06-05 @ 10:52:25
URL: http://www.natashasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0