kink, svett och längt!

    2009-06-11 / 09:42:58 Publicerat i Allmänt  

varför kan jag aldrig hitta en telefon som fungerar?
hur länge har jag haft denna? några få månader bara...
igår kväll när jag hade lagt mej så bara dog den och sen startade den om sej själv igen...
när jag sen skulle kolla meddelande så va hela inkorgen tom?!
jävla otur jag ska ha med telefoner då!!
tur att jag hunnit spara min biljett hem från linköping nästa helg på simkortet....




jag gick och la mej i någorlunda tid igår...
tänkte ställa telefonen på tidigt för att ta mej till gymmet...
men vaknade redan halv fyra så jag studsade iväg dit lite tidigare än planerat! :D



men det är banne mej inte kul att komma in i omklädningsrummet och det ser ut såhär!
och stackars unge när mamma lämnat massa kläder, skor och skolböcker...







förresten så blir det nog inte nån sthlmresa...
som det ser ut nu så lutar det nog mot london! =)



Kommentarer
Postat av: Baktanten

My god att du orkar!! Gick du verkligen till gymet så tidigt??? Wooow shit... starkt jobbat bruden.. sagt med invandrarstockholmska =)

2009-06-12 @ 01:08:17
URL: http://kcalorin.wordpress.com
Postat av: sofie

klart jag gjorde!! ;)

2009-06-12 @ 05:20:05
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0