irriterad!!

    2009-06-02 / 09:49:03 Publicerat i Allmänt  


så störigt!
här går man och köper en kamera men hur man än gör så går det inte att få över bilderna från kameran till datorn!!
har installerat programmet som man ska men ändå så händer ingenting när jag sätter i sladden...
det konstigaste är ändå att jag har en sån multiläsarmokafjong som man sätter in minnerskortet i och lägger över bilderna så, använder alltid den till anders kameror utan problem...
men inte ens det funkar och då är det ändå ett exakt likadant minneskort som det ena anders har...
jag blir galen!!!
jag hatar verkligen när saker inte vill fungera!!!







Kommentarer
Postat av: Baktanten

Åhåhåhå du e inte ensam om att hata när saker inte funkar SOM DOM SKA!! =) Har du testat att ha kameran igång när du ska lägga över korten? För ibland måste man det....

2009-06-02 @ 23:50:23
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

har provat alla sätt jag kan komma på och inget funkar!! :(

2009-06-03 @ 05:55:01
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0