i söndags!

    2009-06-15 / 10:28:07 Publicerat i Allmänt  


igår blev det ännu en köraruntochtittapåmassafintdag! =)

det va meningen att vi skulle ut på ivösjön med båten men det blåste alldeles för mycket! :(



vi körde bl.a till varggropen...



stackars små söta vargar...






där fast sällskapliga små tjurar oxå! =)


tosteberga hamn!



svenne svan!



haha! the hops loop!! :D

ivöfärjan!

i vånga kör dom inte bil, dom kör gräsklippare!!

men god glass hade dom allt! ;)

på eftermiddagen klippte söta lejla mitt hår...
blev riiiktigt nöjd!!

sen blev det goda jordgubbar från grödby...
mums!




innan jag åkte hem till malmoe svängde jag förbi moderskeppet så hon fick färga mitt hår! =)




fler bilder kommer som sagt ikväll...
tjaa!



Kommentarer
Postat av: Baktanten

Hahaha kossan sket på mullvaden =D Du blev skitfin i håret!! Och där verkar va så fiiiiiiiint där uppe!! Ja, stackars vargar! =( Dom e så sööööta!

2009-06-15 @ 13:36:58
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0