i lördags...

    2009-06-15 / 10:14:54 Publicerat i Allmänt  

i lördes körde vi en riktig sightseeingrunda! :D

olof tyckte jag skulle ha denna snygga godnattmössa!
undra va sötnosen sagt om jag hade gått och lagt mej med en sån på huvudet...
haha!
han hade nog hellre lagt sej på soffan då! ;)


olof tyckte vi skulle skrämma anders lite så vi tog ett foto vid bäckaskog slott!

sen en bild på trolle ljungby kyrka som vi sa att vi redan bokat!

och sen skicka vi att vi t.o.m reserverat präst!! :D

men min älskling tål visst det mesta för han blev inte ett dugg skrämd! ;)



jag har alltid gillat detta slott!! :D



finns allt lite tjusigt i årup oxå :D



man är inte på landet förrän man sett en traktor! :D





olof tvingade mej lära honom hur man gör min goa köttfärssås!



på kvällen blev det bio...
riktigt bra film!
skrattade hur mycket som helst!
rekommenderas!



Kommentarer
Postat av: Baktanten

Hahaha du har inte bara nattmössn PÅ dig... du SKRIVER i nattmössan osse "han hade nog lagt sej på hellre lagt sej på soffan! ;)" weee... Hoppas verkligen jag får komma på bröllopet =D Fan det är ju fint där uppe i dom trakterna. Måste "eåga" (åka) dit nångång. Aldrig varit där!

2009-06-15 @ 13:18:14
URL: http://kcalorin.wordpress.com
Postat av: sofie

haha! va inte vaken imorse...bättre så?! :P

2009-06-15 @ 13:27:31
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0