090607

    2009-06-07 / 14:06:21 Publicerat i Allmänt  

jag drömde helt sjukt inatt!
jag och mamma var i huset vi bodde i i bromölla...
mamma satt i soffan och stickade, jag stod och tittade ut genom altandörren...
plötsligt kommer det en stor brunbjörn där ute och kommer gåendes mot mej...
han kommer in genom dörren och hoppar på mej!
han biter mej i armen och slår mej i huvudet med sin stora stora labb!
jag skriker: "mamma, hjälp mej!!"
men hon svarar bara: "mmm...ska bara dricka upp mitt kaffe.."
hon tittar inte ens upp!!
och hur jag än skriker så får jag ingen hjälp...
skum dröm och ett elakt moderskepp!!
så jag skicka ett sms imorse och skällde på henne!
men hon bara skrattade...
:(







dessa jobbehelger gör inga underverk med mitt humör precis...
det är så tråkigt!
alla andra hittar på massa kul...
men vad gör jag?
sover och jobbar!
i hate it!!
blir helt deppig!
när är det min tur att ha kul egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling..vi ska ha kul du o jag på midsommar!! :D puss puss

2009-06-07 @ 14:43:47
Postat av: Moster Malin

Om inte tidigare så kommer det iaf bli en del skoj sista helgen i juni, dyt? :D

2009-06-07 @ 16:46:35
Postat av: Caro

dina leksaker har jag hittat :) men filmen såg jag icke, kollade inte så noga i prylkartongerna :p

2009-06-07 @ 20:57:11
URL: http://mammatille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0