trött i bollen...

    2009-07-03 / 22:08:11 Publicerat i Allmänt  
igår va jag ute och irrade omkrig i linköping...
helt själv!! :D
och jag hittade rätt, jag är imponerad!!
pappa hade fixat en digitalkamera till mej så jag skulle hem till en gubbe och hämta den...
tack papi!! =)



sen skulle jag tydligen följa med några jobbepolare till anders ut och sola...




det va hur trevligt som helst!
fastän man kände sej som en vit fläskkorv bland barbiedockor...


här är vi påväg hem...
som tur är brände jag inte mej så mycket som jag brukar...
det hade varit ILLA!!
speciellt så som jag mobbat sötnosen...
hahaha! :D


sen stack vi hem till anders föräldrar som bjöd på god mat och trevligt sällskap...


sen tog vi en tur ut till några tjurar som va hur söta som helst!! :D

denna va dock lite scary...




stackars liten...


alla har vi behov!!!
och va gör man när det inte finns nån ko i närheten?
jo, man rider sin polare!! ;)

gamle gubben ville visa traktorn!


idag började dagen alldeles utmärkt!
eller va sägs om jordgubbar till frulle?


idag va det även tvättdax...
och älsklingen jobba så jag fick ta och göra det... :P
denna tröjan köpte jag förresten på camden market i london...
tyckte det va så söta figurer på den...


det har regnat och åskat en massa idag...
typiskt!
bara för att jag behövde ut på stan och leta skärp :P



nyttig mat blev det allt oxå  ;)

när vi kom hem va vi så sjukt sociala...
vi låg i ett varsitt rum och läste i flera timmar!
men jag kunde inte släppa boken, det gick bara inte...
jag älskar verkligen alla deras böcker och jag går nästan sönder av seperationsångest varje gång dom tar slut... :(



Kommentarer
Postat av: Anders

hehe, hade ju varit liite kul om du hade bränt dig lite iaf! ;D så jag hade kunnat ge igen lite! :D tur att svärfar inte kan se bilden!!! asg

puss puss

2009-07-03 @ 23:34:37
Postat av: Caroline

Hahaha "vit fläskkorv bland barbiedockor..." Men Sofie då!! Kul du såg ut i traktorn då LOL Och sen äter man jordgubbar med GRÄDDE och inte MJÖLK!!! Shame on you! =)

2009-07-04 @ 00:45:16
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: Moster Malin

hallååå, svarta tröjan köpte du faktiskt på CAMDEN MARKET; så det så! ;))

2009-07-04 @ 07:51:46
Postat av: sofie

just det ja...så va det ja...tänkte fel, det va ju chillin´ med trädgårdtomtarna som jag köpte där... :D

2009-07-04 @ 14:16:23
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0