tråkmåndag! :P

    2009-07-27 / 21:44:47 Publicerat i Allmänt  

det har varit en extra tråkig måndag idag...
kanske för att hela helgen varit hur mysig som helst! =)
lördagen började så stressigt som det bara går, men det va hur mysigt som helst sen i bromölla!
min släkt är knasig och det är alltid härligt att träffa dom!! :D




bitte med coolingen max i knät...



lillfesen och max



det blev allt lite dans oxå ;)



sen lite eldshow...





...som inte slutade så bra! :P
utan den slutade i poolen och ut på ängen...




sen sov jag hemma hos malin i hällevik...
så mysigt att vakna, titta ut och se havet! ;)




sen hämtade vi upp moderskeppet och lillfesen och åkte ner till malmö...
vi åkte runt och letade dator till mej...
visste egentligen inte va jag letade efter men tillslut hittade jag en som jag gillade, Felix! =)
packard bell ML61-B-900NC...tror jag?
haha! noll koll som vanligt...
men fiiin är den!
TACK MALIN!!  för att du hjälpte mej få ner priset! ;)


nä...nu ska jag va lite social...
älsklingen ligger i andra soffan och jag måste sova snart för jag ska upp fem och jobba...
wiie!!!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vilken härlig utsikt!! Inte helt fel nej att vakna till den =D

2009-07-27 @ 23:49:48
URL: http://h'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0