snabbuppdate...

    2009-07-23 / 05:05:32 Publicerat i Allmänt  

här kommer lite bilder jag inte orkat lägga ut innan... =)

i torsdagskväll efter bion så fick moderskeppet epilera mina ben...
jag har försökt själv men det gåår bara inte...
smärtan är olidlig!!


sen på fredagen va det dax för lite jobb...


mamma kom och mötte upp mej på jobbet sen cykla vi ner till ribban...


tycker fågelskrällena va lite väl närgångna!!

jag blev äntligen av med oskulden!!
nu har jag badat i havet, i malmö!! :D


bonnabrännan sitter där den ska! ;)


iihh! tuttarna försöker rymma!!


mamma håller på och muppar sej som vanligt, därav den konstiga minen på mej... :P


på kvällen åkte moderskeppet hem 19.10 och jag hämtade upp älsklingen 19.15!  =)
det blev massa mys i soffan för vi hade ingen ork till nåt annat...
en massa oz blev det oxå för sötnosen hade ju min box med sej! wiie!!
lördagen började med en rejäl sovmorgon sen lite oz till.... ;)
sen gick vi ut och åt thaimat...
starkt men gott!


det blev lite bio...
ice age 3, 3D






såhär oerhört snygga brillor fick man minsann! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0