lite bättre nu...

    2009-07-31 / 11:28:52 Publicerat i Allmänt  

usch och fy!
igår va det inte mycket med mej...
vaknade med ont i magen och illamående...
det kändes somatt jag skulle kräka närsom!
den dumma känslan satt i hela dagen, gick knappt att jobba och jag va tvungen att gå hem tidigare... :(
hittade även en dum stoor vit knuta i halsen som verkligen såg helskum ut...
ssk lars på jobbet trodde inte att det va nåt farligt men den såg inte alls rolig ut...
har inte vågat kolla i halsen idag...jag är en feeegfiiis!!
jag gick och la mej tiiidigt men somnade sent för jag fastade med en bok, en bok som är sann...
jag både älskar och hatar såna böcker!!
skriver mer om den när jag läst ut den...

här kommer lite bilder från tivoli! :D


jag ville åka slänggungorna men det va ingen som ville åka med... :(



men lyckades få christofer att åka med på "fritt fall"...






wiie!! :D



anna och hennes kille som jag glömmer namnet på hela tiden...



myyysig karusell! :D



hej hej!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh fy fan... MIG hade du INTE fått med... jag hade dött på fläcken!! :) Hur mår du idag??



Puss

2009-07-31 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0