i miss...

    2009-07-09 / 17:38:01 Publicerat i Allmänt  

i lördes va det dax för älsklingen att ta sitt straff för att han förlorade vadet...
men måste varit nåt fel på vaxet för varken A eller C tyckte det gjorde ont...
inge kul om inte looosern lider ju... :(





efter vaxningen va det dax att ta på festkläderna och sen dricka lite gott!



det va sjuuukt varmt!!
tur vi hade en liten fläkt...



nåt va tydligen kul? :D



typiskt att man aldrig kan bli bra på bild...



ramona (anders syster) och jag...



världens bästa jonas! :D




vågar knappt lägga ut bilder på nån annan än mej själv, vet inte vilka jag får lägga ut  :P


vet inte om det har att göra med att jag va liiite onykter eller om detta faktiskt va världens godaste calzone! :D



i tisdags när sötnosen jobbade så fick jag ha en barnvakt...
en barnvakt som bjöd på mat vid vattnet...





en dum barnvakt som vann över mej när vi spela minigolf! :P



märkte en sak imorse...  :(



nu är jag hemma i malmö igen...
det enda positiva med det är att det inte ösregnar som det gjorde uppe i linköping...
men annars suger det banne mej....  :(





Kommentarer
Postat av: Caroline

Faan va najs att få vaxa någons rygg!! Men då ska den faan va superhårig oxå... annars e det inget kul hihihi! Och så ska helst den utsatte skrika som fan oxå ;P Weeeee =)

2009-07-09 @ 20:32:55
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: anders

hmm, snacka om att jag har intressanta ansiktsuttryck iaf!! :D

puss gumman!

2009-07-10 @ 10:04:40
Postat av: sofie

hehe! hur va det nu igen...man blir som man umgås? ;)

2009-07-10 @ 16:30:24
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0