fler lediga dagar, tack! =)

    2009-07-22 / 17:58:07 Publicerat i Allmänt  


jag har varit ledig idag...
såå skönt!
jag vaknade imorse vid fem, som vanligt...
men lyckades somna om! kryss i taket!
när jag sen vaknade vid halv tio så var jag helt utvilad och humöret va på topp! =)
skönt när sånt händer...inte så ofta tyvärr...

folk som inte har sömnproblem vet inte hur lyckliga dom är! :P


idag har det blivit lite promenixande, oz-tittande och sminkköpande...
nu ikväll är det tvätten som ska tvättas och fulingar som måste födas...





imorgon och på fredag ska man upp fem igen men sen är det heeelg!
ännu en ledig helg!
wiiie!
ska ta mej till bromölla på lördag och kalasa med knäppa familjen! ;)



Kommentarer
Postat av: Carro

awwe .. blev ditt hår krylligt?? :D



DU DU DU.. nästa vecka e du ledig nånting då?? Fan det e juh snart ett år sedan vi träffades!!!!!!! :( ... det e sjukt!

2009-07-22 @ 18:16:57
URL: http://mammatille.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hehe du måste föda fulingar och jag måste föda lite... fina tunikor?? hehe. Plus en kofta i typ jersey/bomull, ett par skyddshandskar (du har sett åsas hand va? ajajaj) sen vet jag inte mer.... jo lite hundgrejer oxå. Har bestämt mig för att börja klä ut Igor lite hahaha. Ska göra en sån där zorro cape till honom... eller vad det nu är! =)

2009-07-23 @ 02:36:49
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

stackars lille vovve! räcker det inte med att han mobbas för sitt utseende? du är ingen snäll mamma :P

2009-07-23 @ 02:42:02
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0