090710

    2009-07-10 / 09:22:23 Publicerat i Allmänt  



känns som jag är på väg in i en depperiod igen...
ingenting känns roligt längre...
jag kan inte sova mer än en halvtimme i taget utan vaknar antingen av att jag badar i svett eller skakar av att jag fryser så...
det känns inte roligt att gå till jobbet längre för pga att kommunen måste spara in hur många miljoner som helst så  alla vikarier sägs upp...
så efter sommaren har jag antagligen inget jobb... (paniiik)
känns inge kul att älsklingen finns över fyrtio mil bort när man behöver en tröstande kram eller två...
att det ösregnar ute gör inte några under för humöret heller om man säger så...


nä, en dusch sen iväg till jobbet..yaay!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0