yaay!

    2009-01-13 / 08:59:31 Publicerat i Allmänt  



jag gick och la mej pinsamt tidigt igår...
va trött som en lus, men kunde jag somna?  icke!




men där kommer skillnaden med att ha sömnproblem mitt i natten...
då är ingen vaken!
men nu va ju "normalt folk" vakna så man kunde ligga och smsa tills ögonen sa stopp och man somna istället! ;)
på tal om ögon, mitt öga är bättre igen!
yaaay!!


nä, om man skulle ta och diska lite innan det är dax att ta sej till jobbet =)





tack för att du alltid får mej så glad! ;)




Kommentarer
Postat av: Carro

ja vi har flyttat ihop igen, har köpt en lägenhet på söderkulla.. så skönt o få börja om igen, o allt e så perfa :D bor nära dig nu ju så nu får vi fantamaj träffas, så lata kan vi inte va.. puss

2009-01-13 @ 18:50:55
URL: http://carolineburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0