ont i magen

    2009-01-20 / 11:58:32 Publicerat i Allmänt  


jag råkade slå på teven igår kväll, det var nån dokumentär på femman...
slötittade lite medans jag hade datorn i knät, men snart va jag fast...
jag säger bara: virgin scool!

det va en kille på 26 år som aldrig haft sex, som tog en kurs på fyra månader som några gamla tanter höll i...
man fick se hur han lärde sej att tycka om sej själv, vara naken och få beröring...
ja jisses...gud va jag skratta!
jag säger som syrran "vilken jädra stjärna"
man fick se nästan allting, och det som störde mej mest va att allting hände i värsta strålkastarljus...?!
om man som 26åring ska bli av med oskulden, då vill man väl inte se tanten, ja det va gamla tanter, i fullt ljus?
hade det inte varit bättre med lite dämpad belysning osv osv?

strunt samma, men roligt va det iallafall...
tragiskt men roligt!








Kommentarer
Postat av: Caroline

faan nä jag såg det inte hehe. men antar jag hade garvat en hel del jag med :P

2009-01-21 @ 00:19:27
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0