lite trist...

    2009-01-20 / 12:27:57 Publicerat i Allmänt  


även om det va nån dag sen jag kom hem nu så känns det faktiskt lite trist att va hemma igen...
hade såå trevligt uppe i linköping! =)
men jag förstår inte en sak, jag kanske är fixerad utan att veta om det?
men varför tog jag nästan bara massa bilder på mat?
hahaha!

i torsdes va det fest med daniela och dom andra...
hade kul som alltid! =)



jag har blivit helt besatt av white russian när jag går ut...gooott!
ser dock inte lika gott ut när isen smält :P



tog visst inte så mycket bilder på folket...
va upptagen med att ha kul ;)



sen va det dax för nattamat! =)



råkade visst sova liiite för länge för när man äntligen lyckades ta sej upp ur sängen va det såhär mörkt ute...



det blev en massa tacos och film...



REC - riktigt bra skräckis



See no evil - helt okej skräckis



Grindhouse/deathproof - skum men härlig film



det blev oxå en massa mys med katten...
är det bara jag som tycker denna bilden blev konstig? ;)



jag ville som vanligt inte va med på bild... =)



om det inte va jag som höll i kameran förstås :P





Kommentarer
Postat av: Caroline

yaaaay hemma i malmöööööööö igeeeen =)

2009-01-21 @ 00:18:41
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0