kallt kallt

    2009-01-06 / 11:00:11 Publicerat i Allmänt  

jag åt nog världens godaste frukost idag...
knäcke och fanta... yummie!! ;)



varför gör man så dumma grejer ibland?
och sen berättar om det? vilket är ännu dummare...
som igår när jag skulle ringa och säga godnatt, va nog lite övertrött eller nåt...
skulle klia mej på ögonlocken, trodde jag blundade men tydligen inte för jag peta mej själv i ögat!
hur korkad får man bli egentligen?
ibland känner jag mej bara så blond...
att sen få värsta asgarvet i örat gjorde inte saken bättre :P


fick en gullig kommentar på facebook igår förresten...
kom så sjukt oväntat för det va från en tjej som jag inte alls snackar speciellt med, är en expolares bästa polare så vi har inget gemensamt längre...

"Hej Sofie! Såg lite av dina bilder måste bara säga att du har blivit jätte fin, missförstå mig inte de va du innan oxå men lite extra nu=) Hoppas allt e bra med dig... kram"

visst blir man glad av att läsa sånt? =)
precis va jag behövde efter familjedeppet!

varför har det blivit så sjukt kallt??
håller på att frysa ihjäl här...
jag fryser alltid, men detta är ju löjligt...

minusgrader borde förbjudas!!





Kommentarer
Postat av: Josefin

Måste bara säga att jag håller med henne, du har blivit ( var innan med, men mer nu ) jätte,jättefin!

2009-01-06 @ 11:09:41
URL: http://yozefin.blogg.se/
Postat av: Caroline

I agree of course men det vet du redan... =)



Och förresten DUUUUU...vaddå känner dig så himla BLOND ibland??? Har du och finnen gaddat ihopa er om nåt?? Hmm... skrattar Bara skämtar... om det är nån tröst så känner jag mig blond hela tiden hehehe. daaah

2009-01-06 @ 22:33:55
URL: http://www.kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0