inte van vid sånt här....

    2009-01-26 / 14:52:46 Publicerat i Allmänt  


min kropp har alltid varit lite skum...
men nu är den värre än vanligt...
i helgen fick jag den där härliga lilla tiden som bara kvinnor kan drabbas av...
inte sysslat med sånt på minst tre, fyra månader...
min kropp är inte van vid sånt, inte mina känslor heller...
igår och idag har det varit extremt, går från jättejätte glad till arg eller ledsen på några minuter...
känns helt sjukt!
har jag blivit schizofren på riktigt?
känns nästan så...
inte likt mej att sitta och böla för ingenting...
jävla mes!!

tur att dom ringde och sa att jag skulle jobba ikväll (bara 18-22 men ändå) så jag får tankarna på annat...
vill ha tillbaks mitt gamla glada jag, tack!
om inget annat kommer helgen göra mej glad och lycklig igen, synd bara att det är ett tag tills dess...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0