god morgon! =)

    2009-01-25 / 05:49:04 Publicerat i Allmänt  



då va man här igen! :P
jag somnade vid åtta igår och gick upp för en timme sen, kvart i fem...
så några timmar har jag allt fått, härligt!
men inte känner jag mej piggare för det, men mina ögon svider mindre så antar att det va ett smart drag att lägga sej pinsamt tidigt igår! =)

denna trevliga dag ska jag spendera på jobbet 6.45-20.15
yaay!
nä, ska inte klaga, finns dom som har det värre...
lite störigt bara att jag fortfarande inte vet om jag ska jobba imorgon, har jag riktig otur så ringer dom sju imorgon bitti och säger jag ska komma direkt... =/


har inget vettigt att skriva så jag hoppar in i duschen istället och drar till jobbet...
ha en bra söndag!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0