freeedag

    2009-01-02 / 15:10:43 Publicerat i Allmänt  

jahopp...då va man hemma en liten runda...
fredag...känns det banne mej inte som iom man både har och ska jobba...
men det gör inget...för inatt ska jag jobba med min lilla sötapa!! =)

nu måste jag ut en snabbis på stan för att leta hårfärg, ska utnyttja mamma på söndag så jag blir lite fin i håret


såhär ser man ut idag...
klädd i tröja från barnavdelningen...
men va gör det? mycket billigare så ;)






lääängtar till den fjortonde
inte långt kvar nu! ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Aww vad du är söt!! Och jag ska jobba med min lilla gosesnok haha! Ses snart!

2009-01-02 @ 20:47:06
URL: http://www.kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0