deppigt värre...

    2009-01-23 / 07:44:12 Publicerat i Allmänt  


jahopp...då va man där igen...
sömnlösa nätter, svarta ringar runt ögonen, allmänt blek och energilös...
igår blev det inte mycket sömn, fastnade vid datorn igår när finnjäveln sov...
kollade på klockan och oops, hon va halv fyra...
gick och la mej för att sova men låg och smsade istället tills jag hörde nåt röra sej i teverummet...
klockan va då halv sex, vi fick ett cpryck och fick för oss att städa! =)
drog tex ut allt från skåp och lådor mm i köket och städade öööverallt...
sen oops, klockan va två och jag fick stressa som en gnu för att hinna till jobbet i tid...

jobbade ute 15-23, som tur va så va det helt okej väder, lite för kallt för min smak bara! :(
det va roliga folk jag gick hem till men schemat va sjukt stressigt...
jag gillar inte när man har tio min (överdriver inte) hos varje vårdtagare och då hinna ge kvällsmat, förbereda för natten, mediciner, prata och hjälpa med toalett osv osv...
men men...allt för att spara pengar antar jag...
när jag äääntligen kom hem så tog det nån timme innan jag hade känsel i tårna igen...
dumma hemska äckliga årstid!

jag somnade runt halv ett, men vem tror ni vakna lite innan fyra?!
så trött på mitt dumma sömnbeteende...
va så trött i ögonen att dom sved som aldrig förr...
men kunde jag somna om?
icke!
hur löjligt är inte det att va så trött att man inte kan sova?

sen kom man upp, tittar ut genom fönstret och ser det här:




kan man bli annat än deppig?

som tur är börjar jag inte jobba förrän elva idag
tror nog jag ska koka mej ett ägg eller två nu, kom på att jag bara åt massa bananer igår...
smart gjort, glömma att äta mat...
men alla påpekar ju heeela tiden att jag har alzheimers så jag får väl skylla på det :P


bara en vecka kvar nu...yaaaay!!  :D



Kommentarer
Postat av: NInja

känner mig lite skyldig till att du la dig sent (A) sry!



håller med, jävla skit snöväder!!!! skulle överraska en polare genom att köra han till jobb.. går tre meter ut. ser snön.. skiter i d och går in igen :P

2009-01-23 @ 08:05:24
Postat av: sofie

äsch..sluta!

va bara trevligt att nån annan med va vaken mitt i natten så man hade nån att snacka med! :P

2009-01-23 @ 09:54:58
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: ninja

va bra, du vet var jag finns typ 30 timmar i sträck vid olika tidpunkter ^^ :P..



inte lagt mig än... funderar på att göra det :P

2009-01-23 @ 10:09:16
Postat av: Josefin

Mmm, vädret suger ju hårt vill jag lova.. och ja, vad ska man säga om 10 minuter hos varje vårdtagare? Standard, så jävla bisarrt.

2009-01-23 @ 14:33:40
URL: http://yozefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0