vaknat lite...

    2009-02-16 / 11:37:59 Publicerat i Allmänt  


nu har jag vaknat till lite...
det känns lika tomt varje gång man varit iväg såhär...
det är stor skillnad att komma hem till en stor tom trea när man varit i en tvåa och myst med både sötnosen och en stor tjöck katt i några dagar...
well well...
det går väl över snart! =/
men tomt är det, saknar gör jag, längtar likaså!!


det hände en lite gullig grej på bussen hem imorse, det va fullt med folk på stadsbussen och det kom ett gammal litet par så klart att jag ställde mej så dom kunde sitta...
ställde mej en bit ifrån men kunde ändå höra en del av va dom sa: "va gulligt av flickan att vi fick sitta, det är inte ofta man bemöts så nuförtiden"  sen efter en stund igen: "tänk om alla unga idag va lika omtänksamma...." efter några hållplatser till va det min tur att gå av så jag tog min väskor men precis innan jag gick av hörde jag gubben säga: "oj! såg du vilken stor väska hon hade, ändååå fick vi sitta..."
haha! dagens goda gärning? ;)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Awww gulliga små gamlingar... vet inte vad det e med mig o oldies men jag gillar dom för alla (ok inte alla men dom flesta) e så söta o gooooa =) Japp då kan du sova gott inatt då - gjort dagens goda gärning och allt :P

2009-02-16 @ 23:16:21
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0