underbara slappedag! =)

    2009-02-19 / 13:44:12 Publicerat i Allmänt  



aaah!
va skönt det är att va ledig egentligen!
även om det bara är en dag i veckan...
ska banne mej köpa massa lotter, vinna massa miljoner och sen bara göra va jag känner för...
det hade varit något det! :D


inatt när jag la mej så ställde jag klockan på 08.30, tänkte att jag skulle komma upp i tid och inte sova bort hela dagen...
men så kom jag på att jag inte sover ut allt för ofta, så tog bort alarmet...
så vaknade jag imorse, på bra humör och utvilad, kollar på klockan...
08.29
spooky!




resten av förmiddagen har bestått av rostbiffssmörgåsar och slappande vid teven!
underbart!



har även hunnit med att läsa lite...




fick kort av morfis idag...
elakt kort!
varför kan inte folk glömma bort hur klantig jag är...?   :P






nä...nu ska jag börja med städningen....





Kommentarer
Postat av: Caroline

Ahhh han e bara för goo din morfar haha. Och han har så rätt så!! =)

2009-02-19 @ 16:35:23
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: anders

hehe..måste säga att din morfar ger dig väldigt passande kort ibland sötnos!! ;D

2009-02-19 @ 18:43:20
Postat av: sofie

whaat?! vad är det mitt öga ser??

mr jagvägrarkommentera har kommenterat??

my god! ;)

och neej, inte passande...elakt!!

2009-02-19 @ 18:46:31
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Anders

flinar...mr jagvägrarkommentera tyckte att dedär var tokvärt att kommentera!! ;D o det var inte elakt..bara passande....hehe

2009-02-20 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0