trött som en rumperöv...

    2009-02-21 / 19:30:14 Publicerat i Allmänt  



då va man äääääntligen hemma!
jag orkar inte ens sitta vid datorn och då är det fan illa! :D


va inte alls på humör imorse innan jobbet, sov bara nån timme ju... :(




tog mej till triangeln på rasten och jag fick lämna in telefonen utan garantin! wiiie!
men det tog sån tid att jag inte hann vila på rasten...
eller jo, nu ljög jag...
fem minuter hann jag med! =)



men det va fem snabba minutrar... :(




så när ingen tittade latade jag mej så mycket jag bara kunde...moahahaha!




nä...nu blir det soffan en liten stund sen soooova...
ska upp fem imorgon oxå :(





Kommentarer
Postat av: Caroline

snart måste du se till att vara lite ledig med sååååfie... puss

2009-02-22 @ 00:11:35
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0