saknar...

    2009-02-03 / 20:24:21 Publicerat i Allmänt  


jag har egentligen tvättid nu...
men som vanligt så blev det inte riktigt som det va tänkt...
tänkte ta en tupplur, för man blir faktiskt trött av att gå upp innan fem och jobba med tjat-tjat-tjat heela dan...
men det blev en tuuuppluuur om man säger så... ;)
så får tvätta en annan dag...
haha!



en snabbrecension av helgen?

i fredes jobbade jag kväll, va riktigt kul faktiskt fastän tankarna va på annat håll...
vi diskuterade bl.a. könshårsfrisering!
haha!
tanter över nittio kan banne mej va riktigt roliga!
vi kollade på nåt program på teve där dom prata om just färgning av könshår mm, och en tant fråga om det verkligen va sant, att folk gör sånt...
"jooodå! det finns t.o.m salonger där man kan gå och få det färgat och klippt på olika sätt"
"är det sant? va piffigt!!"
gud, va jag skrattade!

efter jobbet va det snabbt hem och städa det sista sen va det dax för finbesök! ;)
och mys hela kvällen!
hela helgen gick åt till att mysa och sova, sova och mysa! =)
fast i söndes hann vi med en runda till kristianstad och hälsa på mamma...
där blev det lasagne och massa skitsnack!
jag borde nog ta mej till kristianstad oftare...känner att det behövs...
jag träffar familjen för sällan... :(
va meningen att vi skulle ut och shoppa,  och jag skulle visa malmö...
tjena!
blev ingenting av det...
men men...det kommer fler tillfällen...
och det snöade faktiskt!
då är det mysigare att stanna inne! ;)


boys will be boys? :P






men vi hann med pizza med spaghetti och köttfärsås och sushi! :P





idag va första dagen på vik nr 1...
ska va där en månad innan jag börjar på det andra...
det bästa med det stället är banne mej att när man har rast kan man åka upp till vån 6 och njuta av massagefåtöljen! =)


i'm in love!!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh jag måste få komma och "hälsa på" på vån 6 nångång... hihihi!

2009-02-04 @ 00:53:14
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0