ostabil...? javisst!

    2009-02-19 / 18:15:02 Publicerat i Allmänt  


jag ska ha den där "roliga" tiden när som just nu...
och det märks!!
enda sen jag började med ringen så har jag varje månad blivit lite konstig...
helt ostabil i humöret, som tex för några timmar sen...
skrattade som en apa sen i nästa sekund började jag nästan böla när jag kollade på teve, america´s next top model, ett avsnitt jag dessutom sett innan...
psyko!


men mina städkläder är snygga, erkänn! :P



sorry...va bara tvungen! :P

jag måste förresten ta mej ut till IKEA snart...
behöver köpa tyg så jag kan sy nya kuddar till sofforna och köpa nya lampor att ha i vardagsrummet, ljusstakarna känns inte riktigt okej längre ;)



hur gör man det roligare att städa?
i hate it! :(





Kommentarer
Postat av: Caroline

hur gick det på IKEA?? muhahahaha

Städa är ALDRIG rolig - inte ens med musik haha.

2009-02-19 @ 18:24:53
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Ninja

du kommer bli en toppmodel ;) raur! ^^

2009-02-19 @ 23:02:55
Postat av: sofie

hahaha! är du full eller bara störd? :P

2009-02-20 @ 09:44:43
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0