ont i tassarna

    2009-02-05 / 17:36:56 Publicerat i Allmänt  


då va man hemma igen! =)
jisses va mina fötter värker...
och inte hitta jag allt jag behövde/ville ha heller...
men men...man kan inte få allt man önskar ;)

men jag hittade iallafall mascaran jag behövde, concealer, tröja till olof och tröja till mej





två bh:ar, som blev lite tillplattade i påsen, och ett par trosor...
den ena bh:n är c-kupa, finally!!! :D



hittade även en blå blus, inte alls min färg men caroline looovade att den såg bra ut på så får väl lita på henne...=/



vi kände för att vi lite nyttiga så det blev middag på mcdonalds! =)



tack för idag, sötapan!! =)






Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha.. ni har haft kul ser jag!Snygga kläder o behåar. O du passar visst i den blåa färgen!!! Jag fyndade lakan på jysk. 85 kr för ett dubbellakan :)

2009-02-05 @ 18:04:24
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com
Postat av: Åsa

Du har en på svågertorp, en bredvid El giganten mittemot mobilia och sen är det en bredvid jägersro center. Kramkram..

2009-02-05 @ 18:32:02
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hahaha carro in action ätandes kylling. Faan jag har inte ens mobilbloggat idag =/ Va fäään?? Och JO du passar i den kalla blåa färgen!! O hör sen =)



Tack själv för idag gosesnoooooken hehe! Får vi göra om snart!! =D Helst ska jag ha gått ner nånna ton först då haha!

2009-02-05 @ 19:07:19
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Jennie

det är bra här, med dig då?? ja verkligen ett upplyft i köket!! skulle tagit en bild på spisen men jag visste inte när dom skulle byta den ju o nu hann jag inte ta kort.den va verkligen hemsk!! nu är det bara luckornasom ska bytas också o den hemska fågel tapeten underså att säga. men det får jag inte göra förräns 2010 o då harjag nog fan flyttat. :(

2009-02-05 @ 19:32:23
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0