lördagmorgon

    2009-02-07 / 09:45:48 Publicerat i Allmänt  



det känns inte riktigt som helg när man ska jobba hela helgen...
känns som vilken tråkvardag som helst...
men men...ska inte klaga, har sovit som en prinsessa utan ärta! =)
när jag sen vaknade pigg och utvilad så hade jag fått ett såå sött sms under natten...
så nu går jag runt här med ett leende på läpparna och allt känns hur bra som helst, trots att det är jobbehelg! :P


igår efter jobbet kände jag inte alls för att dra hem så jag åkte hem till finnjävlen och myste med djuren!


söta idi! =)



tröttisen bara suckade när jag försökte leka fotograf :P



sen bjöds det på chicken sandwiches...
det va sjuukt gott!
men ingen bra "äta snyggt mat"
hade dressing och sallad i hela huvudet :P



vi testade den nyinköpta telefonen oxå...
fyfanken vilken dum kamera den hade...
man såg ju allt, rynkor, allt det blanka i huvet, hur trött och sleten man är...iiinte bra! :(







Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha när jag köpte systemkameran jag har så såg man ju alla poret och rynkor också som man inte såg med den förra... besvikelse ;)

2009-02-07 @ 11:13:00
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh har du köpt en ny telefon??? =D Den måste jag få se. Weeeee... oh sicket bord finnen hade dukat fram då.... gottigott!! =)

2009-02-07 @ 13:11:28
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0