lite småtrist...

    2009-02-15 / 15:14:35 Publicerat i Allmänt  

usch...söndag...känns inte alls så kul att veta att man måste hem till malmö ikväll...
eller snarare inatt...
bussen går 01.35...hemma vid åtta...
sen hem och duscha och jobba hela kvällen...
jag hade faktiskt myyycket hellre stannat kvar här uppe ett tag till!

i eftermiddag ska vi hem till hans föräldrar på middag...
ihh!!
visst får man va liite nervös?


i fredes fick jag va själv hemma när A va tvungen att sticka till jobbet...
fast hade rätt gulligt sängsällskap ändå så jag överlevde... ;)



sen blev det pizza...nyttigt!



sen ut på stan för att möta hans polare och dricka lite gott



undra vilken som va min?
white russian eller redbullvodka? :P



haha! blev helt fascinerad av toaletterna! :D



tyckte väl att det va lite väl kass musik på det där stället :P



jag vaknade lite väl tidigt på alla hjärtans dag...
gick upp för att dricka och mysa lite med katten, såg att det va rätt fint väder ändå för att va kalla hemska norrland :P



jävla linslus!! ;)



sen blev det sängen några timmar till...
alla hjärtans dag innehöll massage, middag på en helmysig sushirestaurang sen bio...
vi såg the wrestler, bra film men slutet sög...
i linköping är dom för övrigt så efter att man får handskrivna biobiljetter! :P



idag har man varit slö som en apa....
mer än vanligt...
jag märkte inte ens att jag blev fotad...
känner mej såå fräsch och sexig...not! :P





Kommentarer
Postat av: Caroline

O o o o o TUT TUUUUT på misens nos haha. Uch stackars dig som måste jubba!! Hoppas du kunde sova nåt på tåget... =/ Ser ut som ni haft det mysigt iaf =)

2009-02-16 @ 01:43:13
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0