kinkig på jobbet

    2009-02-08 / 05:32:54 Publicerat i Allmänt  





jag blev lite smått irriterad på jobbet igår!
jag har jobbat på den avdelningen jag är på denna månaden, tre dagar nu, skulle jobba igårkväll med en vikarie som inte varit där sen i somras...
så vi fick en liten snabb rapport om hur rutinerna såg ut på kvällar och så...
sen borde det varit okej...eller?!
men icke då!
den ordinarie tanten va helt stirrig och nojig enda tills hon gick hem (äääntligen...)
"två vikarier, hur ska det gå? och imorgon är ni oxå själva! hur ska det gå?"
jag är den enda med medicindelegering så hon va helt stirrig för det oxå att jag skulle göra det heeelt själv...
men vafan! är det nåt att stirra upp sej för?!
så jävla svårt eller avancerat är det inte att ta hand om folk...
det är inte inte första gången jag jobbar med sånt här, snarare fem år jag hållt på nu...
hon tillochmed sa att hon ev skulle komma tidigare idag för att vi skulle klara det!
då sa jag till på skarpen att det gör hon så fan heller!
eller så sa jag inte...men jag tänkte det! ;)
men jag sa till henne att det är luuugnt, vi klarar oss!
blir så irriterad när man blir idiotförklarad och utmålad som en amatör bara för man inte jobbat där i 25 år som alla andra stofiler...

kommer hon tidigare så kommer jag nog säga ett ord eller två till henne.... =/



såå...nu har jag kräkt av mej allt det negativa!
tackar! =)







Kommentarer
Postat av: susanne

Akta dig för sofie, hon är arg ;)

2009-02-08 @ 16:12:41
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha kom att tänka på en nu på ett annat jobb där vi båda varit...hihi... o sen irritationen man känner över á la "vettu vettu"... nä fy faaaan... förstår dig!

2009-02-08 @ 20:00:25
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Caroline

Din "kinkiga" bild är ju klockren oxå hahaha. Sööötis!

2009-02-08 @ 20:01:02
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0