hmm...

    2009-02-24 / 09:12:03 Publicerat i Allmänt  


då va det tisdag...
idag står det bara jobb på schemat...
men imorgon är det full rulle!
klipptid
jobba
umgås med lillfesen =)
fixa ny piercing

jag ska sluta prata om mina knasiga sovvanor (ovanor...)
men inatt va det helt hopplöst, la mej i skaplig tid...
men kunde inte somna så tänkte börja läsa en ny bok för jag läste ut det förra igår...
jag brukar alltid somna efter en halvtimme när jag läser....
men icke då!


helt plötsligt va boken slut och jag ligger där helt klarvaken...
dumt!


men boken va bra iallafall!
rekommenderas! =)




bortom helvetet - stephanie slater, pat lancaster


har förresten gått ner 1.7kg sen i fredes...yaaay!
vet att viktsnack suger men blev glatt överraskad när jag ställde mej på vågen imorse.. =)
det känns som detta kommer bli en bra dag, en bra vecka!
håller tummarna för det iallafall!


nä, duscha, handla dricka, jobba...tja!





Kommentarer
Postat av: Sara

Hejja oss! Men ja... skänk gärna ett par kilo till mig, så kanske vi båda blir nöjda =)

2009-02-24 @ 10:38:16
URL: http://lillazara.blogg.se/
Postat av: Josefin

WOW, jag har inte kunnat läsa din blogg på EVIGHETER, men nu gick de :) jaa, hoppas också på bebis nu!

2009-02-24 @ 10:44:41
URL: http://yozefin.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja det låter som en grymt bra början på veckan! Fler såna vill vi ha!! :)

Kramkram..

2009-02-24 @ 19:24:50
Postat av: Jasas.se

Grattis till viktnedgången :D



Fin blogg förresten! Hittade in hit via Jossan här ovanför och ville bara lämna ett avtryck om att jag "snokat" :P

2009-02-24 @ 19:43:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0