härliga tisdag!

    2009-02-17 / 05:11:08 Publicerat i Allmänt  


klockan är nu fem och jag har varit uppe en halvtimme, hunnit med frukost och att gå igenom mail mm...
jisses!
borde va förbjudet att gå upp så tidigt...
och sov som en kratta gjorde jag inatt, saknade nog den varma goa famnen jag vant mej vid i helgen... :(
men förhoppningsvis sover jag bättre natten som kommer, brukar va så...
lida en natt, sova gott nästa! :D


va tvungen att ta en bild på jobbet igår...
jag känner mej som värsta clownen!
rosa linne, lila byxor, röd tröja och ljusgröna skor...
me so sexy! ;)



försökte ta en bild på nacken på väg ner i hissen...
gick väl sådär? :P



lekte hemmafru igen och bakade lite...




jag va förresten nervös heeelt i onödan i söndes...
besöket hos föräldrarna gick hur bra som helst! =)      (tror jag..)
gullig hund hade dom oxå...





lite mörk bild kanske men vi sitter och myser...
så där fick jag iallafall godkänt! =)




hittade förresten en bild på facebook på pappa...
känner knappt igen den gamle gubben





nä...nu måste jag in i duschen så jag inte blir sen till jobbet, jag som ska ta emot rapport 6.45...
yaaay!
slutar inte förrän 20.15 idag...
well well...behöver inte va orolig för att jag inte har nåt att göra idag iallafall... =)




i miss you!!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Är det din pappa? Den bilden var ju faktiskt rätt konstnärlig på nåt sätt... en artist som upplevt mkt i sitt liv och har mkt att berätta... jag gillade bilden iaf! Jaså du har lekt hemmafru du hihi! Sofie hemmafrun... kan inte riktigt se dig som en ÄKTA sådan hihi! Och DET my friend is a compliment :P Nä får väl sätta fart här nu hehe.

2009-02-17 @ 09:41:15
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Åsa

Morgonstund har guld i mun! :)

2009-02-17 @ 19:07:11
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0