glad-dag

    2009-02-17 / 21:08:44 Publicerat i Allmänt  


idag har varit en sån dag där allt börjar fel...
som att man har mensvärk hela morgonen trots man inte har mens...
och går hemifrån utan jobbenycklarna så man kommer inte åt sina jobbekläder eller nåt...
tänkte: "yaaay! denna dagen kommer bli sååå lång!"

men ack så fel man kan ha! =)
har haft jättekul på jobbet, är sådär småtrött och fnittrig nu...
och vädret har varit soligt och underbart!



och rasten va underbar ;)




har precis pratat 1.5 timme med sötnosen...
det gör underverk för humöret det! :D


nä...nu ska jag sy lite tänkte jag....
får se om jag hinner färdigt nåt ikväll...








Kommentarer
Postat av: Caroline

just det du sa ju att du uppat igår men det glömde jag sen =/ haha. Usch jag är mer död än levandes nu... får inte ner maten... så e det alltid när jag e uppe snortidigt. sitter här med mina all-bran, banan o vaniljyoghurt.... hihihi.

2009-02-18 @ 06:17:33
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0