fredag

    2009-02-20 / 09:43:53 Publicerat i Allmänt  


då sitter man här igen och ska strax ta sej till jobbet...
jag va såå motiverad och hade ställt alarmet snortidigt...
men när jag kom upp och såg att det hade snöat ännu mer och kände efter och kom på att näsan nog allt är lite täppt så kröp jag ner under täcket lite till...
jag är så kass!
men nu är första shaken i magen så nu är det ingen återvändå! :D
haha!

såg förresten en rätt rolig grej nere i tvättstugan imorse när jag hämtade upp tvätten!




lite gnäll?
jag vill inte bo i nåt jävla vinterland längre!!






idag ska förresten josefins bäbis ploppa ut!
det är meningen iallafall, så hoppas han kommer, kan tänka mej att det inte är så kul att gå över tiden...






Kommentarer
Postat av: Caroline

haha du som stryker folk från listan - sök vård! Jo jag kan tänka mig att det är störigt hehehe. Vill nte heller bo i ett vinterland längre =/

2009-02-21 @ 12:47:17
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0