då va det kväll igen...

    2009-02-04 / 21:17:37 Publicerat i Allmänt  



jag är inte gjord för att gå upp kl fem alltså...
är heeelt slut i rutan...
och då har jag ändå tupplurat flera gånger...
jisses!
blir nog sängen tidigt idag, trots att jag är ledig imorgon...
så pinsam är jag! :P

ingen shopping blev det idag heller...
men imorgon!
har lyckats få med mej sötapan, så imorgon är det jag som förhoppningsvis hittar skitsnygga jeans, ny favvokofta, present till olof och iallafall minst en ny bh! =)
säkert dagens i-landsproblem, men shit va svårt det är att hitta bh som sitter bra och som samtidigt är snygg...
speciellt nu när man gått ner en del, har ingen aning om min nya storlek men det hoppas jag få reda på imorgon! :D


idag är det förresten tre år sen...
tre år sen min älskade mormis somnade in och helt plötsligt inte fanns hos oss längre :(
så idag har hon funnits i mina tankar extra mycket....




fint namn hade hon oxå! ;)






Kommentarer
Postat av: Caroline

usch stackars dig =( nu den 21:a feb är det 8 år sen min mormor dog =( Och hon hette Karla! Rätt coolt namn på en cool käring =) (med ETT R inte två hehe) DEN kvinnan hade en vilja som heter duga! Var INGEN som satte sig på henne inte och försökte man det så plockade hon snabbt ner en på " jioooren" igen =) Lilla mojmoj...

2009-02-05 @ 09:37:33
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0