helgen...

    2009-12-13 / 12:43:31 Publicerat i Allmänt  

i fredags skulle jag och mia ut och ta en öl eller två...
det slutade med att det blev en helkväll ute!
men ojoj va kul vi hade!
tack gumman!!









i lördags va det meningen att jag skulle till brallan i kristianstad och festa, sett fram emot det hur länge som helst...
men jag låg och spydde hela kvällen, helt sjukt...
baksmälla kan väl inte komma tolv timmar efter man slutat dricka?!

well well...
slipper va bakis idag iallafall..
så idag tänkte jag försöka va lite produktiv...
återkommer med resultatet!

fick förresten ett roligt sms precis:  haha! mamma hade en fläck på sitt vita linne, då säger morfar: "det är rost. Du är gammal!"

hahaha! min morfis är bara för go! ♥




Kommentarer
Postat av: Mike

Absolut kan man må dåligt 12 timmar efter man druckit regält och kräcka. Hänt mig nårra gånger ha ha

Ha de bra drick lagom! :)

2009-12-27 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0