vilken helg! ;)

    2009-04-12 / 20:32:31 Publicerat i Allmänt  

jag ber om ursäkt i förväg för nu kommer det maaassa bilder från helgen...
men både kul och mysigt har det varit!
och nu är gamle far firad!

gårdagen började med lång mysig frukost sen stack vi ut på stan...


my pimp-daddy hittade en fin hatt! ;)



vi tog en fika på gustaf och kollade på folk, sen stack vi till folkets park där det blev öl i solen!
härligt! =)


"tvingade" sötnosen att köpa fin keps! ;)



medans pappa slavade vid spisen försökte jag se lite smart ut....
lyckades väl sådär :P



sen blev det lite wii-spelande :D



älsklingen ville ta lite bilder...
det ville inte jag :P



andra försöket...



tredje försöket...



okeeej då!
ska försöka se normal ut... :P



happy daddy!



på kvällen va det uteserveringen som gällde...
där träffade vi söte lennart! :D



grattis gamle far! :D



det blev många kramar och pussar den kvällen



kram kram kram



så sööta ihop! :D



tror pappa blev lite avis...



hihi! ;)



puss puss



you talking to me?!



skål!!




idag har varit en bakis och mysdag!
pappa åkte relativt tidigt för han skulle hälsa på storasyrran...
nä, nu tackar jag för mej...

tja!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vilka härliga bilder!! Love is in the air!! Ni ser ut att ha haft det supermysigt ju!! =D Och grattis i efterskott till pappsen (fast jag grattade den konstnärliga på dagen det gällde via sms till dig hihi)

2009-04-13 @ 01:22:36
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0