typiskt! :(

    2009-04-19 / 02:58:32 Publicerat i Allmänt  


jag lyckades sova nån timme, sen vakna jag och det va omöjligt att somna om igen...
typiskt!
får se om det kanske hjälper att blogga lite ;)

för er som är hundkänsliga så be jag er att sluta läsa nu...
kommer en maaassa bilder på mina små favvosötnosar! =)
i fredags lämnade goa anita av sina vovvisar hos mamma...


det va underbara signe...



och lilla smulan som inte är riktigt klok nånstans...



signe är bara såå mysig!



jag tog ut och rastade moderskeppet, godingen och vilddjuret...



det va helt underbart väder...



och underbar natur...
inte visste jag att det va så fint i gamla kristianstad...



lillen pinnade på som bara den...



signe tog det lite lugnare...



efter några timmars promenad och bus blir man allt lite törstig...



och glass-sugen!! :D



när vi kom hem va djuren helt slut...



hur skönt kan det va att sova såhär?
man kanske borde testa...



mamma hade fått ett coolt tyg som morfis hittat i källaren...
det blev en väska till mej! ;)



det blev såklart en kvällpromenix oxå!



hello fetto! :D
(har förresten gått ner två kilo sen i tisdags...wiie!)



hmm...ser ju nästan ut som en pygmé?



das moderskepp!



idag hann jag med lite mys i solen med den här primadonnan innan jobbet! :D





nä..man kanske skulle försöka sova?
klockan är trots allt snart tre och min klocka ringer fem...
whoohoo!!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaså "lilla" Hertta har fått finbesök =) Och ja, dom andra med förståss. Hur e det med dom där borta? Träffade du vår favorit där? muhahaha

Ja K:stad är fint faktiskt... hade inte jag heller nån aning om. Men jag vet inte om jag vågat gått på den där bryggan eller vad det var... hujamejen, den hade inte pallat mig på haha.

2009-04-19 @ 10:56:24
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: sofie

nää..jag va inte inne...eller...vem menar du som favorit? haha!



duu! den palla mej så du hade med klarat dej, lilla flickebarn! :P

2009-04-19 @ 11:11:22
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: C

du är i krstd lite väl ofta för att inte hälsa på tycker jag ! skärpning nu fia :O

2009-04-21 @ 11:44:21
URL: http://shicaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0