home again...

    2009-04-15 / 21:11:32 Publicerat i Allmänt  
 

då va man hemma igen efter en lång dag/kvälls slitande...
hehe! eller inte ;)
har varit sjuukt lugnt på jobbet och allt har bara rullat på...
skönt när det är så...

 
dagens roligaste: peter pedal!




dagens depp: min söta favvotant i limhamn har somnat in...
min söta tant som jag lärde räcka tunga och fuck you! ;)
hon blev alltid lika chockad när jag berättade att hon va 72 år när jag föddes...



jag va inte alls peppad på att ta mej till jobbet imorse...



men en snabbdusch gjorde susen och humöret har varit på topp sen dess... ;)



nu bara längtar jag tills nästa vecka då jag får mysa med sötnosen igen...
vi ska bl.a. festa med nissarna från hans jobb, ska bli riktigt kul faktiskt! :D





Kommentarer
Postat av: anders

söt söt söt söt!!!!!!!!! :D nämnde ja att du var söt!!! ;D

2009-04-15 @ 21:46:30
Postat av: sofie

naaw! tack gubben! ;)

2009-04-15 @ 21:52:44
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0