hemma igen....

    2009-04-08 / 21:35:20 Publicerat i Allmänt  

igår bar det av mot kristianstad! =)




putt! putt! putt! sen va tåget framme...




mamma bjöd på god mat, stuvade mackaroner och köttbullar...
så enkelt, men så gott! =)





sen satt vi mest och snackade massa strunt tills vi somnade =)
idag blev det en lång promenad...
där vi stötte på barn...





och vi stötte på gamlingar...





sen blev det ännu mera mys tills det va dax för mej att ta tåget hem igen...




lite egobilder hann jag med innan jag stack :P





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe gottegris? Jag? Jo, idag har jag nog varit det. Lite iaf hihi. Fått vara själv och allt. Har varit superskönt. Och du oxå ja? =)

2009-04-09 @ 00:43:04
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du skulle ju inte till stan :( Då hade jag kunnat träffa dig ju...

2009-04-09 @ 10:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0