äntligen onsdag! :D

    2009-04-22 / 10:01:26 Publicerat i Allmänt  

haha! igår va jag nästan lite pinsam, huvudvärken kom tillbaks så jag gick och la mej...
klockan var inte ens nio! :P
klockan sju imorse va jag tvungen att gå ner och hämta tvätten sen la jag mej i sängen som fortfarande va varm och sov två timmar till! :D
men nu är jag iallafall huvudvärksfri och tur är väl det, ska palla jobba 11.30-20.15 sen hem och packa...
för imorgon jobbar jag 7-16, fast ska fjäska som tusan så jag får gå tidigare för tåget går lite över fyra...
så imorgon kväll är jag i linköping igen och jag ska inte ens försöka förklara hur skööönt det ska bli och hur mycket jag längtar! :D





Kommentarer
Postat av: Diana

Ja han e grymt snygg:D haha



allt väl med di?? Hittat kärlek såg jag?:) roligt... kram

2009-04-22 @ 10:12:33
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0