090425

    2009-04-28 / 21:25:01 Publicerat i Allmänt  


iiihh!! om en månad blir jag 25! fyyfään!! :P

lördagen blev en sooovdag!
men som tur va fick jonas liv i oss så vi tog oss hem till honom och hans små huliganer och grillade!
det va sjukt gott och alla satt med magar som va mer än fulla och det va länge länge sen jag va så mätt! :D
det va riktigt trevligt faktiskt, fastän jag inte är nåt fan av barn....



blev matad av snälla love...
va dock mer snor och dregel än det va chips... = /



kocken va galen!!
men ojoj vilken god mat!
eller vad sägs om varm sallad, grillat och potatisklyftor med massa god sås?



ett riktigt litet charmtroll



en riktig liten våghals!



klätterapa! ;)



yummie!! :D






Kommentarer
Postat av: anders

hmm..undrar när rynkorna börjar komma fram gumman ;D

maten var riktigt god..bra bakfylle mat..även om magarna lät lite...oroväckande efteråt!! ;p



2009-04-28 @ 22:05:58
Postat av: Caroline

Du jag är inte heller direkt nåt fan av barn men när man får en nyfödd i nävarna så blir man rent "åååååhhhh jag vill oxå ha eeeeeeen!!!" Prova! =) Du kommer säkert få en sisådär 5-6 ungar hahaha.

2009-04-28 @ 22:34:23
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: sofie

hahahaha!

du...det där med nybäbis har jag testat och jag känner inte alls så :P

så neeeej!! inga 5-6 ungar här inte, my friend!!

2009-04-29 @ 05:11:49
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0