090424

    2009-04-28 / 07:12:56 Publicerat i Allmänt  

fredagen började som jag berättade med sushi! =)
sötnosen va tvungen att jobba så jag fick va hemma och mysa med katten helt självans...
stackars mej! ;)
när klockan va runt ett åkte vi ner och köpte lite alkohol och picknickmat...
för vi skulle nämligen festa lite med hans jobb...

även om jag va den enda som inte jobbar på sterilen så va det faktiskt riktigt skoj!
att vårt lag sen vann båda omgångarna av kubb gjorde inte saken sämre! ;)



ett tips!
köp ej detta vin, smakade inge gott!



min sweetie innan vi åkte...



obligatorisk fjortisbild! :D



mupparna!



vädret va det banne mej inget fel på så det gjorde inget att vi missade bussen! :D



bild snodd av joy! =)





fler bilder läggs upp ikväll! :P



Kommentarer
Postat av: Caroline

Så söta ni e ihop!! Kubb e jag GRYM på!! wishful thinking Men det e kul. Speciellt när man ska kasta baklänges under rumpen hehe.

2009-04-28 @ 08:41:46
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0