090415

    2009-04-15 / 09:48:36 Publicerat i Allmänt  

god morgon!
jag kan ju inte direkt påstå att jag sovit gott...
men jag har sovit, och det är alltid nåt! =)
vaknade tidigare än planerat så det blev lite träning här hemma för jag ska banne mej vinna detta! ;)
efter nästan en timme så är jag svettig som en apa och känner mej rätt nöjd faktiskt...
bra start på dagen! ;)


så bara så du vet, älskling...
du kommer inte få det lätt! ;)




jag råkade förresten skada mej igår...
är helt blå och det gör sjukt ont...
men det syns inte när man försöker ta bild på det!?




nu är det duschen som gäller sen jobba hela kvällen...
yaay!!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, det skulle man oxå börja göra... men man e ju så jävla lat när det gäller sånt =(

2009-04-15 @ 10:55:28
URL: http://vafannuda.blogg.se/
Postat av: anders

hehe...well, tror inte att du kommer få de så lätt heller sötnos!! ;D

2009-04-15 @ 14:31:38
Postat av: Caroline

Ja för dom sms:en jag skickade om vikt och hur den kan påverkas av olika grejer tidigare på kvällen =) Remember? ;-) Därför nämnde jag ditt namn hehe.

2009-04-15 @ 19:54:53
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0